نوشته شده توسط : drmohandes

جراحی پروتز سینه در تهران

همیشه خانم ها برای داشتن هیکلی خوش فرم تر و جذاب تر بسیار تلاش می کردند و به دنبال روش های مختلفی برای رسیدن به این ایده آل بودند تا به واسطه آن اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. یکی از این روش ها، انجام جراحی پروتز سینه در تهران است که می تواند جذابیت را در بانوان دو چندان کند. گاهی بر اثر افزایش سن در خانم ها و یا عوامل دیگری مانند بارداری و شیردهی، سینه ها دچار افتادگی و عدم تقارن می شود و یا حتی در برخی دیگر به دلایل ارثی بافت ماهیچه ای کمی در این ناحیه دارند، از این رو به دنبال روشی کم خطر برای افزایش سایز سینه خود و یا اصلاح فرم آن را هستند.

 

 

 

هزینه عمل پروتز سینه در تهران چقدر است؟

قیمت پروتز سینه مانند سایر جراحی ها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: هزینه بیهوشی، تجهیزات بیمارستان و جراحی، آزمایشات تجویز شده توسط پزشک، داروهای تجویز شده و دستمزد جراح و…..

هزینه عمل زیبایی سینه زنان

مهارت و تجربه بهترین جراح سینه

اگر افرادی که متقاضی انجام روش زیبایی پروتز سینه هستند قبل از انجام این جراحی در مورد دکتر و جراح مد نظر خود همچنین در رابطه با چگونگی انجام عمل پروتز سینه تحقیق کنند به طور حتم نتایج بهتری را از عمل خود به دست خواهند آورد زیرا با مشاهده نمونه کار های دکتر ورضایت مراجعه کنندگان قبلی عمل‌های زیبایی ارائه عکس، فیلم و ویدیو لایو و زنده از جراحی نتایج بهتری را در بر خواهد داشت.در نتیجه مشاهده نمونه کارهای متعدد یکی دیگر از نشانه‌های بهترین دکتر جراحی سینه است. پزشکی که مرتب با بیماران خود در ارتباط است و از روند جراحی و درمان مراجعان خود تصاویر و ویدیو زنده منتشر می‌کند، در واقع مهارت و اعتماد به نفس خود را نشان می‌دهد. در این زمینه سلیقه مراجعه کنندگان یه امر کاملا متفاوت و متغیر است شاید یک مراجعه کننده از یک حالت و فرم سینه جراحی قبلی رضایت نداشته باشد و این را بیان کنند که این جراح زیبایی اصلا در این زمینه تجربه ندارد. باید بیان کنیم که خیر، به این صورت نیست، جراحی زیبایی برای هر فرد معیار های متفاوت و متغیری را دارد که باید شما قبل از مراجعه به دکتر و آماده شدن برای جراحی باید یک جلسه معاینه و مشاوره را با پزشک خود انجام دهید تا به نتیجه برسید که چه فرمی را مد نظر دارید. در واقع باید توجه کنید که تا حدی درک ما از زیبایی، نسبی و سلیقه‌ای است.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

اگر شما برای انجام این جراحی زیبایی نزد یک پزشک مجرب و متبحر مراجعه کنید باید به این نتیجه برسید که هر عمل جراحی زیبایی باید به رعایت اصول دانش زیبایی‌شناسی و تناسب اندام، شرایط بدنی و خصوصی هر بیمار، خواست ذهنی و انتظار هر فرد از عمل خود و دیگر شرایط نیز توجه کند. انتخاب یک پزشک به عنوان بهترین جراح آن هم بدون داشتن نمونه جراحی‌های قابل قبول و رضایتمندانه، کار ساده‌ای نیست! بهترین دکتر جراح سینه بدون شک تعداد زیادی از جراحی‌های مشابه را به صورت موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشته است. شما می‌توانید با مراجعه به حساب‌های کاربری پزشک در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت او، نمونه جراحی‌ها و نیز نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. عضویت در انجمن‌های تخصصی مرتبط، گواهینامه‌ها، داشتن بیمارانی از خارج کشور و… همگی دال بر توانمندی پزشک است.

بهترین متخصص سرطان پستان

پروتز سینه چقدر ماندگاری دارد؟

پروتز های سینه که امروز مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به صورت طولانی مدت استفاده شوند. این پروتز ها مشکلی برای فرد ایجاد نمی کنند که نیاز به تعویض داشته باشند. ولی در گذشته پروتز ها تاریخ انقضا داشتند و بعد از مدت زمان مشخصی باید تخلیه و تعویض می شدند. برخی زنان ممکن است که بعد از 10 سال نیاز به جراحی داشته باشند و این مورد به دلیل ایجاد مشکلی مربوط به پروتز است که نیاز به تعویض آن را ایجاد می کند.

بهترین جراحان پروتز سینه در تهران

انتخاب بهترین جراح در این زمینه یکی از مهم ترین فاکتورهای رسیدن به نتیجه عالی از این جراحی زیبایی است. یک جراح خوب در تهران کسی است که سلامت بیمار خود را در اولویت قرار می دهد و بعد از آن به ظاهر و زیبایی توجه می کند. بیمار می تواند با جراحی نزد یک پزشک با سابقه و ماهر در این زمینه بدون هیچ استرسی عمل خود را انجام دهد و به نتیجه مطلوب از آن دست یابد. پزشکان بسیاری هستند که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند، به همین دلیل پیدا کردن یک جراح حاذق کاری دشوار وزمان بر است. ما در ادامه مطلب لیستی از بهترین جراحان پروتز سینه در تهران آورده ایم و بیوگرافی مختصری از آنان را نیز بیان نموده ایم.

مهمترین عامل در کسب نتیجه مطلوب از عمل های زیبایی به خصوص عمل های زیبایی سینه ، دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه است. بررسی سوابق پزشک و پرس و جود از بیمارانی که قبلاً زیر نظر پزشک مورد نظر شما این جراحی پروتز سینه را انجام داده اند می تواند در انتخابی آگاهانه به شما کمک زیادی کند. یک انتخاب مناسب ، شما را از مراجعه های بعدی برای انجام عمل های اصلاحی یا برطرف کردن عوارض احتمالی این عمل بی نیاز کند. برای مشاهده نمونه کارهای پروتز سینه دکتر موسی زاده می توانید به صفحه ایشان در اینستاگرام با آدرس @drmoussazadeh مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

?

 ?

به نظر مي رسد از بين هر هزار نوزاد متولد شده، يک تا سه نوزاد به ناشنوايي يا افت شنوايي مادرزادي مبتلا هستند. نوزادي که دچار ناشنوايي مادرزادي است زمان طلايي يادگيري از راه شنيدن، از جمله يادگيري تکلم و قدرت سخن گفتن را از دست مي دهد. از سوي ديگر، هر چه درمان ناشنوايي يا کم شنوايي مادرزادي زودتر آغاز گردد، احتمال موفقيت آن بيشتر خواهد بود. اين در حالي است که اگر شنوايي يک نوزاد با تست هاي مناسب سنجيده نشود، تا زماني که قرار است کودک حرف بزند، ممکن است کسي متوجه ناشنوايي يا کم شنوايي کودک نشود و زمان طلايي يادگيري و درمان از دست برود. اگر اختلالات شنوايي کودک زود تشخيص داده شود، درمان هاي مناسبي مانند سمعک هاي پرقدرت و ويژه و بازتواني و آموزش هاي شنيداري و گفتاري در بهترين زمان ممکن آغاز مي شود. اگر اين درمان ها بتوانند به شنوايي نونهال به طور موثري کمک کنند، ادامه خواهند يافت. اگر اين درمان ها براي نونهال دچار مشکلات شنوايي موثر واقع نشود، بايد براي کاشت حلزون گوش به پزشک فوق تخصص جراحي گوش و حلق و بيني مراجعه کرد. سن طلايي براي کاشت حلزون گوش در چنين مواردي هم يک سالگي است. پس واضح است که تشخيص زودهنگام اختلالات شنوايي در نوزادان و نونهالان از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. انجام معاينه يا تست هاي پزشکي براي تشخيص زودهنگام يک بيماري، با واژه «غربالگري» ناميده مي شود. براي تشخيص زودهنگام اختلالات ناشنوايي مادرزادي در نوزادان و نونهالان هم تست هايي وجود دارد که خوشبختانه در ايران هم انجام مي پذيرد، که غربالگري شنوايي نوزادان ناميده مي شود. اين تست که با نام مخفف انگليسي آن يعني OAE مشخص مي شود، به طور معمول پيش از ترخيص نوزاد از زايشگاه صورت مي پذيرد. در اين تست امواج صوتي مشخصي از راه يک دستگاه ظريف پزشکي که در کانال گوش کودک قرار مي گيرد، براي نوزاد پخش مي شود. واکنش گوش داخلي نوزاد به اين امواج صوتي سنجيده مي شود. اگر تست يک نوزاد طبيعي باشد، بدين معناست که شنوايي وي در حال حاضر فاقد مشکل است و به طور معمول، در اين مرحله، به کار بيشتري نياز ندارد. اگر نتيجه غربالگري شنوايي نوزادي غيرطبيعي باشد، بايد تست هاي دقيق تر شنوايي در آينده (به طور معمول يک ماهگي و حداکثر تا سه ماهگي) از کودک به عمل آيد تا اختلال شنوايي وي تاييد شود. اگر اختلال شنوايي نوزاد تاييد شد، درمان ها مطابق آنچه در بالا گفته شد، به اجرا در مي آيد. دکتر کوهي دانش آموخته رشته فوق تخصصي جراحي گوش و حلق و بيني از دانشگاه استنفورد آمريکا آماده پذيرش نوزادان و نونهالان مشکوک به اختلالات ناشنوايي مادرزادي در کلينيک خود در تهران هستند.

منبع:

پادکست جناب آقاي دکتر علي کوهي

healthychildren

?



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

بهترین متخصص ایمپلنت از نگاه بیماران

متخصص ایمپلنت باید از هر نظر در کارش بی نقص باشد و به تمامی جوانب دندانپزشکی حین درمان و جراحی آگاه باشد از این رو است که انجام سخت ترین و پیچیده ترین ایمپلنت ها را با بهترین تکنیک روز دنیا توسط متخصص ایمپلنت انجام می گردد

 

 

تاثیر دندانپزشک ایمپلنت بر موفقیت ایمپلنت

در پروسه کاشت ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمان های دندانپزشکی نیاز به آموزش و مهارت های خاصی است. عدم موفقیت در سطح جراحی تقریباً به طور قطع باعث خرابی ایمپلنت می گردد و می تواند صدمات دائمی به دهان و صورت بیمار وارد کند، در اینجا است که تاثیر وجود متخصص ایمپلنت تعیین کننده است زیرا در جراحی ها تصمیمات متخصص ایمپلنت بسیار تاثیر گذار می باشد. در ابتدای کار و قبل از شروع جراحی ، متخصص ایمپلنت ها با معاینه و بررسی عکس ها بهترین طرح درمان را پیشنهاد می دهد، همچنین متخصص ایمپلنت با معرفی برند های معتبر و با کیفیت به بیمار ، سبب افزایش کیفیت ایمپلنت دندان می شود که در طول عمر درمان نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. سپس متخصص ایمپلنت با بررسی دقیق وضعیت استخوان فک بیمار ، اطمینان می یابد که ایمپلنتی که قرار است جراحی شود استحکام و کیفیت لازمه را داشته باشد. همچنین در حین درمان تشخیص دهد اگر بیمار دچار تحلیل استخوان باشد برای او پیوند استخوان انجام می دهد. با همه این تفاسیر تاثیر مستقیم متخصص ایمپلنت بر موفقیت درمان ایمپلنت کاملا محسوس می باشد.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

ویژگی های متخصص ایمپلنت از نگاه بیماران

برخی از مهم ترین ویژگی های متخصص ایمپلنت خوب:

1- تخصص دندانپزشک

2- امکانات و تجهیزات دندانپزشک

3- تجربه و درصد موفقیت

4- مهارت و سرعت بالا در کار با دست

5- مهارت ارتباطی قوی

6- به روز بودن

بهترین متخصص ایمپلنت

بهترین متخصص ایمپلنت دندان کسی است که علاوه بر داشتن مهارت هایی که در بالا ذکر شد، اعم از مهارت لازم برای انجام ایمپلنت دندان با کیفیت بالا و تجربه و تبحر در انجام جراحی های متعدد؛ بتواند شناخت کافی و درک بالایی از شرایط جسمانی و روحی بیمار داشته باشد و همچنین تسلط کامل به آناتومی فک، دهان و دندان داشته باشد و مهم تر از همه این مسائل بتواند در مواقع بحرانی و در مواجه با چالش هایی که ممکن است در هر درمان و جراحی بوجود بیاید؛ در ابتدای کار بتواند آرامش خود را حفظ کند و در نهایت بهترین عملکرد را در درمان مورد نظر داشته باشد. به طوری که بیمار بتواند کاملا احساس خوب و همراه با آرامشی در طول درمان خود داشته باشد.

نتیجه گیری

زیبایی و زیباتر شدن، نیاز تمام انسان ها است و انجام روش های ترمیمی دهان و دندان، برای داشتن لبخندی زیبا، بسیار کارآمد است. شما تا چه اندازه به زیبایی و یکدست بودن دندان های خود اهمیت داده و چه روش هایی برای ترمیم آن ها مورد استفاده قرار می دهید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در بخش نظرات، پرسش های خود را وارد کرده و پاسخ های مرتبط را در اسرع وقت دریافت کنید.

در پایان بایستی به شما یادآوری کنیم که مهم‌ترین نکته‌ای که باید به دقت به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک پزشک جراح و متخصص ایمپلنت با تجربه و خبره است. در صورت نیاز به انجام مشاوره و بهره گیری از تجارب علمی بالای دکتر مهدی سزاوار بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران می‌توانید به صفحه اینستاگرام شخصی دکتر سزاوار مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

تغذیه مناسب افرادی که شیمی درمانی میشوند

شیمی درمانی یکی از رایج ترین درمان ها در بیماران سرطانی است که از ترکیبی از داروهای مختلف برای مقابله با سلول های سرطانی فرد استفاده میشود. شیمی درمانی میتواند عوارضی نظیر خشکی دهان، تغییر در حس چشایی و کاهش قدرت چشایی بیمار، تهوع، استفراغ و خستگی در بیمار ایجاد کند که هرکدام از این عوارض میتواند غذا خوردن را برای بیمار بسیار عذاب آور کنند. عادت های غذایی مناسب در بیماران تحت درمان با شیمی درمانی میتواند تا حدود زیادی از بروز این عوارض در این بیماران جلوگیری میکند، هدف از نوشتن این متن ارائه نکاتی است تا از بروز این عوارض تا حد امکان جلوگیری کنیم.

تغذیه در شیمی درمانی

 

عوارض بعد از شیمی درمانی

دوره شیمی درمانی برای هرکس ممکن است متفاوت سپری شود و این به قوای اولیه فرد، میزان پیشرفت سرطان و نوع سرطان بستگی دارد؛ اما چیزی که برای همه افراد صادق است، دشواری این دوره به دلیل عوارض بعد از شیمی درمانی است که سبب می‌شود افراد از نظر جسمی ضعیف و آسیب‌پذیر شوند. علائم شایع شامل عوارض بعد از شیمی درمانی در خون، پوست و دستگاه گوارش است. یکی از عوارض شایع استخوان درد بعد از شیمی درمانی است که می‌تواند در تولید انواع سلول‌های خونی اختلال ایجاد کند. در اثر شیمی درمانی میزان گلبول‌های سفید خون و پلاکت‌ها کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل افراد متحمل سختی‌هایی می‌شوند که به دلیل کاهش سیستم ایمنی بدن است و عوارضی همچون عدم توانایی در جلوگیری از بروز عفونت و ناتوانی در لخته‌سازی خون را در پی دارد. همچنین با توجه به آسیبی که به مغز استخوان وارد می‌شود، احتمال کم‌خونی بعد از شیمی درمانی بالاست. ریزش مو و ایجاد کبودی و خونریزی در سطح پوست، از علائم شایع دیگر است. دستگاه گوارش نیز می‌تواند علائم متفاوتی را از خود بروز دهد. شایع‌ترین عارضه‌ی بعد از شیمی درمانی، تهوع است؛ همچنین اسهال، یبوست و بی‌اشتهایی از سایر علائم دستگاه گوارش هستند.

از سایر عوارض بعد از شیمی درمانی می‌توان به تب، خستگی، خشکی و زخم دهان، کاهش وزن، درد نوروپاتی، اختلال در حافظه، بی‌خوابی، مشکلات باروری و مشکلات جنسی اشاره کرد. در این دوره می‌توان با مشورت با یک متخصص تغذیه و دریافت رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی، می‌توان از شدت این علایم کم کرد و سریع‌تر این سختی‌ها را پشت سر گذاشت.

درمان سرطان سینه

اصول تغذیه در شیمی درمانی

چنانچه بیماران سرطانی با یک متخصص تغذیه مشورت نمایند، انواع رژیم های شیمی درمانی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که برای کاهش عوارض بعد از شیمی درمانی به آن‌ها کمک می‌کند. نکاتی که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم برای بهبود وضعیت بیماران سرطانی مشترک است و از زبان یک متخصص تغذیه برای رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی گفته شده است.

  • اصول تغذیه در شیمی درمانی به خصوص در سرطان سینه، مربوط به مصرف سبزیجات خام و میوه است. بعد از شیمی درمانی از مصرف سبزیجاتی که به‌طور صحیح گندزدایی نشده‌اند، باید پرهیز کرد. همچنین چنانچه تعداد گلبول فردی کمتر از ۵۰۰ است، نباید به هیچ‌وجه از سبزیجات خام و میوه مصرف کند.
  • با انجام شیمی درمانی، به‌خصوص در سرطان روده، به طور معمول باکتری‌های فلور نرمال موجود در دستگاه گوارش از بین می‌روند و یا تعداد آن‌ها بسیار کم می‌شود. به همین دلیل بهتر است بیمار در این دوران از مواد پروبیوتیک استفاده کند تا التهاب، مشکلات گوارشی و همچنین تهوع او بهبود پیدا کند.
  • یکی از مسائل مهم در انواع رژیم های شیمی درمانی استفاده از میوه‌های دارای آنتی اکسیدان است؛ یعنی مصرف میوه‌های قرمز، بنفش و نارنجی باید افزایش یابد.
  • بهتر است با توجه به عوارض بعد از شیمی درمانی افراد از مصرف غذاها و نوشیدنی‌های دارای کافئین خودداری کنند و حتی چای سبز را جایگزین چای سیاه نمایند.
  • یکی از عوارض بعد از شیمی درمانی در بیماران سرطانی، تغییر سطح هورمون‌های خون است. به همین دلیل افراد باید نه‌تنها تحت نظر پزشک، آزمایش‌های مداوم انجام دهند؛ بلکه از مصرف مواد غذایی دارای فیتواستروژن همچون سویا، شیرین بیان، شنبلیله، کنجد، سبوس گندم و نعنا خودداری کنند.
  • با توجه به کاهش گلبول‌های خون، این افراد نیازمند مصرف پروتئین بیشتر هستند و بهتر است این پروتئین را بیشتر در مواد غذای گیاهی مصرف کنند؛ اما استفاده از پروتئین حیوانی نیز اشکالی ندارد.
  • یکی از نکات مهم در رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی، اجتناب از مصرف غذاهای دارای چربی زیاد، نشاسته و نمک است. به همین دلیل بهتر است بیمار، مصرف فست فود را به یک‌بار در ماه کاهش دهد. نان سفید نیز در رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی منع مصرف دارد.
  • فلفل دلمه‌ای، زردچوبه، انواع کلم، چغندر، لبو و هویج از سبزیجاتی هستند که دارای آنتی‌اکسیدان فراوان بوده و همچون چای سبز، مصرف آن‌ها در رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی توصیه می‌شود.
  • در رژیم غذایی بعد از شیمی درمانی باید از مصرف گوشت خام و همچنین تخم مرغ خام پرهیز نمود؛ تخم مرغ باید به صورت کامل پخته شود.

فردی که دچار سرطان می شود باید بداند که در طول روندهای مختلف درمان شامل پرتودرمانی، جراحی و شیمی درمانی ، رعایت رژیم غذایی و توصیه های تغذیه ای می تواند تا حد زیادی به روی فرایند درمان و کاهش عوارض ناشی از آن تأثیر گذار باشد. بنابراین، توصیه می شود از جراح خود بخواهید شما را به یک متخصص تغذیه ارجاع دهد تا توصیه های غذایی لازم در طول فرایند درمان را به شما ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرطان پستان، جراحی سرطان سینه و سایر روش های درمانی و موارد مرتبط با آن می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر موسی زاده ، متخصص جراحی پستان با آدرس @Drmoussazadeh مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

 

 

جراحي گوش با آندوسکوپي يا همان جراحی آندوسکوپی گوش يکي از روش هاي جديد جراحي گوش به شمار مي رود. علت استفاده از آندوسکوپي در جراحي گوش اين است که ميزان تهاجم و برش پوست و ساير بافت ها در حين انجام جراحي گوش به حداقل ممکن برسد. در بسياري از موارد، جراحي آندوسکوپي گوش از کانال گوش بدون هر گونه برشي در ساير نقاط به انجام مي رسد. به طور کلي، پزشک فوق تخصص جراحي گوش و حلق و بيني در اتاق عمل جراحي گوش از دو وسيله پزشکي براي بهتر ديدن استفاده مي کند. يکي از اين وسايل آندوسکوپ و دومي ميکروسکوپ است. گوش داراي ريزترين اجزايي است که عمل جراحي روي آنها انجام مي شود. به عنوان نمونه، سه استخوان بسيار ريزي که در گوش مياني قرار دارند، ظريف ترين استخوان هاي بدن به شمار مي روند. کوچک ترين استخوانچه گوش مياني استيپيس نام دارد و تقريبا 6 عدد از آن روي يک سکه پانصد توماني جا مي شوند. بنابراين طبيعي است که براي انجام عمل جراحي روي چنين اعضاي کوچکي استفاده از ميکروسکوپ ضروري باشد. مشکل استفاده از ميکروسکوپ اين است که اگر جسمي مانند يک استخوانچه گوش مياني جلوي آن قرار گيرد، ديد ميکروسکوپ کور مي شود و ديگر به کار نمي آيد. براي رفع نقاط کور ميکروسکوپ در عمل جراحي گوش از آندوسکوپي گوش در حين عمل استفاده مي شود. دستگاه آندوسکوپي شامل يک لوله باريک است که در نوک آن عدسي (لنز) قرار دارد. مي توان عدسي آندوسکوپ گوش را تا نزديک محل عمل پيش برد و جزييات محل عمل را با درشتنمايي بهتري نسبت به ميکروسکوپ ديد. از سوي ديگر، لوله آندوسکوپ گوش، کاملا انعطاف پذير است. به همين دليل آندوسکوپ مي تواند از اطراف جسمي که راه ديد ميکروسکوپ را سد مي کرد، عبور کند. با آندوسکوپي مي توان نقاط کور ميکروسکوپ جراحي را هم ديد. همين برتري ها گاهي باعث پيشگيري از يک برش بيشتر هنگام عمل جراحي مي شود. ميدان ديد با آندوسکوپ گوش نسبت به ميکروسکوپ بيشتر است. در جراحي آندوسکوپي گوش مي توان با استفاده از لنزهاي مختلف حتي گوشه هاي دورافتاده گوش را هم مشاهده کرد. گاهي اوقات در عمل جراحي گوش، هم از ميکروسکوپ، هم از آندوسکوپي گوش استفاده مي شود. به عنوان نمونه، در عمل جراحي برداشتن کلستئاتوم گوش ابتدا ميکروسکوپ بيشتر کاربرد دارد اما با برداشتن بخش اصلي کلستئاتوم، پزشک جراح مي تواند با آندوسکوپ گوش در گوشه و اکناف گوش بيمار به دنبال باقي مانده احتمالي کلستئاتوم بگردد بدون اين که انجام برش تازه لازم باشد. امکان انجام عمل جراحي آندوسکوپي گوش توسط دکتر علی کوهی براي بيماران مبتلا به انواع مشکلات گوش مانند کلستئاتوم وجود دارد. دکتر علي کوهي از دانشگاه استنفورد آمريکا در رشته فوق تخصصي جراحي گوش و حلق و بيني فارغ التحصيل شده اند و هم اکنون در کلينيک خود در تهران آماده درمان بيماران گرامي هستند.

منبع:

entcolumbia

 

 



:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

جوانسازی با هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش جوان سازی پوست است بسیاری از افراد با افزایش سن نگران چین و چروک هایی وی پوست شان هستند, باید بگوییم که روش های زیادی برای برطرف کردن چین و چروک پوست مثل لایه برداری شیمیایی, میکرودرم, لیزر و غیره وجود دارد. ولی بهترین و موثرترین روش, هایفوتراپی است.

روش هایفوتراپی برای اولین بار در سال 2008 بر روی پوست اجرا شد و یک سال بعد به تایید سازمان غذا و دارو رسید. از آن زمان به بعد تبدیل به یک روش کاملا موثر برای برداشتن چین و چروک پوست شد.

 

هایفوتراپی چیست؟

هایفو (HIFU) مخفف واژه های High-intensity focused ultrasound است که به معنی امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا است. هایفوتراپی با استفاده از موج ها و فرکانس های مافوق صوت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و با تمرکز بر روی آن ناحیه باعث جوانسازی پوست شما می شود. این روش درمانی جوانسازی, پوست شما را سفت تر می کند و تمامی چین و چروک های ناشی از کهولت سن را برطرف می کند.

به تازگی نظرسنجی 3 الی 6 ماهه بین بیماران 30 ساله منتشر شده و در آن از بیمارها درباره اثرات جانبی و رضایت مندی آنها از نحوه درمان پرسش هایی مطرح شده است, همه این بیماران نسبت به نحوه درمان رضایت داشته اند و عوارض جانبی خاصی را بیان نکرده اند.

هایفوتراپی چیست و چه عوارضی میتواند داشته باشد؟

موارد استفاده از هایفوتراپی

لیفت (بالا کشیدن) ابروها

برطرف کردن افتادگی پلک ها

برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم

برطرف کردن سیاهی و تیرگی دور چشم

لیفت گونه

لیفت چانه

لیفت گردن

لیفت صورت

لیفت پیشانی

برطرف کردن خط خنده

برطرف کردن خط اخم

برطرف کردن غبغب

برطرف کردن منفذهای باز پوست

زاویه دار کردن فک

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

قیمت و هزینه هایفوتراپی به محلی که تحت درمان قرار می گیرد و تعداد جلسه های درمانی بستگی دارد و هر چقدر ناحیه تحت عمل بیشتر باشد نیاز به تعداد جلسه بیشتر برای نتیجه گرفتن از عمل است. با بیشتر شدن هر جلسه درمانی هم هزینه هایفوتراپی افزایش می یابد. در نظر داشته باشید که این روش درمانی هم مانند سایر درمان های زیبایی مشمول بیمه نمی شود و بیمه هیچ مبلغی را برای این نوع درمان پرداخت نمی کند. اما این را هم در نظر بگیرید که هایفوتراپی بهترین روش درمانی چین و چروک پوست و شل شدگی آن است. با این روش به آسانی و در کمترین زمان می توانید چین و چرک ها و شل شدگی های ناحیه های گردن, چانه, صورت, گونه, غبغب و غیره را برطرف کنید.

جراحی زیبایی صورت

هایفوتراپی یک متد غیرتهاجمی نسبتا بی‌خطر است که برای انواع درمان‌های زیبایی مانند لیفتینگ پوست، رفع چین و چروک و کاهش چربی در نواحی مختلف بدن کاربرد دارد. این شیوه عوارض جدی ندارد و نتایج آن هم بعد از ۳ ماه قابل مشاهده است. اما ماندگاری هایفو دائمی نیست و عواملی زیادی در طولانی شدن ماندگاری آن نقش دارند. دکتر مهدی سزاوار متخصص جراحی دهان، فک و صورت هستند. ایشان می‌توانند از متدهای هایفوتراپی برای درمان پوست صورت یا از بین بردن چربی‌های این ناحیه استفاده کنند. مزیت مراجعه به دکتر سزاوار این است که به صورت کامل با سایر روش‌های درمانی نیز آشنایی دارند. بنابراین در صورت نیاز متد جایگزین که نتیجه بهتری داشته باشد را به شما معرفی می‌کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و برای رزرو زمان مشاوره با دکتر سزاوار از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()