نوشته شده توسط : drmohandes

ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در آقایان به شرایطی اطلاق می شود که رشد یک یا هر دو سینه آقایان بزرگ تر از حد معمول خود باشد و علت عمده آن بالا رفتن وزن و عدم تعادل یا اختلالات هورمونی می باشد. آقایان به طور طبیعی پستانی مسطح و پری خیلی کوچکی در قسمت نوک و هاله اطراف سینه دارند و بافت غددی به طور مستقیم به نوک و هاله پستان محدود می شود و معمولا به صورت توده قابل لمس نمی باشد. ممکن است بزرگی سینه در مردان باعث آزردگی و کاهش اعتماد به نفس شان گردد آقایان می توانند با انجام عمل ژنیکوماستی که نوعی جراحی سینه در مردان است ، حجم سینه خود را کاهش داده و قفسه سینه ای صاف تری داشته باشند

 

نحوه عمل ژنیکوماستی به چه صورت می باشد ؟

عمل ژنیکوماستی تحت بیهوشی و در برخی موارد با بی حسی موضعی قابل انجام است و طی 1 الی 2 ساعت به طول خواهد انجامید. جراح فوق تخصص پلاستیک برش کوچکی را به سمت زیر بغل بیمار ایجاد خواهد کرد و با وارد کردن یک کانول و انجام عمل ساکشن چربی را از بدن فرد خارج خواهد نمود. بعد از اتمام عمل ژنیکوماستی داشتن مقداری تورم و کبودی طبیعی می باشد و بیمار ممکن است مقداری درد و ناراحتی هم داشته باشد و این ناراحتی با تجویز داروهای کنترل شده توسط جراح فوق تخصص قابل تسکین خواهد بود. نتیجه نهایی عمل ژنیکوماستی بعد از چندین ماه پس از فروکش کردن تورم سینه قابل مشاهده است اگرچه که نتیجه بعد از جراحی سینه تا حدی قابل مشاهده خواهد بود.

 

کاندیدای مناسب عمل ژنیکوماستی چه کسانی هستند ؟

کاندیدای مناسب عمل ژنیکوماستی آقایانی هستند که دارای سلامتی کامل باشند و بزرگی سینه آن ها بر اثر عوارض مصرف داروی خاصی نباشد. آقایان ابتدا باید به یک وزن پایدار رسیده باشند و رشد سینه هایشان تثبیت شده باشد بعد برای عمل ژنیکوماستی مراجعه نمایند.

 

علت بزرگ شدن سینه سمت راست مردان

 


کمبود تستوسترون و ژنیکوماستی از عارضه های شایع در میان مردان هستند که می توانند کیفیت زندگی زناشویی و روابط اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهند. روش های درمان متعددی برای بزرگ شدن سینه در مردان وجود دارد. صحبت در خصوص گزینه های درمان با متخصص جراحی پستان می تواند به انتخاب بهترین و کم عارضه ترین روش کمک کند. علاوه بر این، بهتر است در خصوص دغدغه ها و نگرانی های خود با یک درمانگر صحبت کنید. یک گروه حمایتی از مردان دیگری که با عارضه ژنیکوماستی دست و پنجه نرم می کنند نیز می تواند به شما در کنار آمدن با شرایط بوجود آمده توسط این بیماری کمک کند. بر خلاف بسیاری از عارضه ها که درمان قطعی برای آن ها وجود ندارد ، ژنیکوماستی می تواند به راحتی درمان شود و کیفیت زندگی شما بهبود پیدا کند. دکتر فرهاد موسی زاده، متخصص و جراح پستان با سال ها سابقه در انجام انواع جراحی های درمانی و زیبایی سینه آماده پاسخ به سؤالات شما در رابطه با این عارضه و همچنین مشورت در خصوص گزینه های درمان آن است. برای دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت با کلینیک دکتر موسی زاده تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید:

فیبروآدنوم

درمان قطعی فیبروآدنوم



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

پروتز گونه و چانه

محل قرارگیری چانه با اینکه در قسمت یک سوم پایین صورت قرار دارد بعد از انجام پروتز در تمام صورت اثر کاملا چشمگیری خواهد داشت. پروتز چانه با اینکه نسیت به سایر جراحی های زیبایی یک عمل نسبتا ساده است و عوارض چندانی پس از عمل به دنبال ندارد اما می تواند به طور کامل کاراکتر صورت را تغییر دهد. گونه نیز که در ناحیه وسط صورت قرار دارد که با قراردادن پروتز بر روی این ناحیه می توان در فرم صورت تغییرات چشمگیری را مشاهده نمود. پروتز چانه

جراحی همزمان گونه و چانه با یکدیگر حتی در مواردی موجب تغییر در ابعاد و اندازه و حتی زوایای صورت را می گردد که باید گفت پس از پایان جراحی نتایج بسیار چشمگیری به دست می آید.

 

چرا برای زیبایی چانه از پروتز استفاده کنیم؟

حتما می‌دانید که روش‌های دیگری چون تزریق نیز برای زیباسازی صورت و چهره وجود دارد. اما لازم است بدانید که استفاده از پروتز چانه و سایر قسمت‌های ممکن، نسبت به تزریق ارجح است. در این قسمت دلیل این موضوع را توضیح داده‌ایم. پروتزهایی که در قسمت‌های مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند، به گونه‌ای ساخته شده‌اند که با بدن سازگارند. این پروتزها جامد هستند و در بدن کم‌ترین میزان واکنش را نشان می‌دهند. این در حالی است که موادی که برای تزریق استفاده می‌شوند، معمولا از جنس چربی و پروتئین هستند. به همین دلیل احتمال ایجاد واکنش منفی در بدن بسیار بیشتر می‌شود و مشکلات زیادی برای فرد ایجاد می‌کند.

پروتز چانه قابل استفاده در عمل جنیوپلاستی، معمولا از جنس سیلیکون و سایر فلزهایی ساخته می‌شود که با بدن انسان هماهنگ هستند. این فلزها فرسوده نمی‌شوند، در بدن واکنش نشان نمی‌دهند و به گونه‌ای هستند که بدن آن‌ها را به عنوان جسم خارجی تلقی نمی‌کند. این موضوعات باعث هماهنگی پروتز چانه با بدن بوده و شما می‌توانید آن را به صورت دائمی استفاده کنید. عمل پروتز چانه

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب پزشک معالج در عمل جنیوپلاستی است. در عمل‌های جراحی زیبایی و درمانی، تجربه و مهارت پزشک نقش مهمی دارد.همانطور که در طول مقاله اشاره شد، دکتر مهدی سزاوار به عنوان یکی از بهترین متخصص جراحی فک و صورت در تهران، با تجربه کاری حرفه‌ای در زمینه «زیباسازی_ پروتز چانه» و سایر« عمل‌های زیبایی صورت»،می‌توانند به شما کمک کنند تا به چهره دلخواه خود برسید. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید به پیج اینستاگرام شخصی ایشان مراجعه کنید و مشاوره بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

 

عبارت : علت شایع مراجعه خانمها به جراح جهت انجام عمل لیفت و کوچک کردن سینه یکی از دلایل زیر میباشد:

- سینه های بزرگ و یا شل و افتاده که از نظر فرد زیبا نیستند یا سایز آن با اندام وی تناسب ندارد

- ایجاد درد در شانه، گردن، پشت به علت سنگینی و آویزان بودن سینه

- عفونت مکرر درزیر و بین سینه ها

- گوشه گیری بعلت خجالت از حضور در اجتماع

- ایجاد شیار و لک روی شانه ها

- اختلال در فعالیت ورزشی

- فرد لباس مناسب پیدا نمیکند

این جراحی ها به روش های مختلف انجام میگیرد که جراح با توجه به تبحر و تجربه ای که دارد، مناسب ترین روش را برای هر کیس انتخاب میکند. در صورت انتخاب روش نادرست احتمال ایجاد عوارض بعد عمل افزایش می یابد.

هر فردی که کاندید انجام این عمل میشود باید قبل از عمل در مورد محدودیتهای این نوع جراحی ها و عوارض حین و بعد از عمل آگاهی کافی کسب نماید. درست ترین روش کسب این اطلاعات پرسش از جراح در زمان مشاوره است. سوال از افرادی که قبلا جراحی شده اند روش درستی برای پاسخ به سوالات نمیباشد.

 

هزینه عمل جراحی پروتز سینه

هزینه انجام عمل ماموپلاستی افزایشی یا قراردادن پروتز سینه تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوع ایمپلنت و متریال مصرفی، هزینه دریافتی بیمارستان ، و میزان مهارت و تخصص پزشک قرار دارد و بسیار متغیر است. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از افراد سودجو و غیر متخصص این عمل را با استفاده از پروتزهای بی کیفیت انجام می دهند که ممکن است نتایج نامطلوب و گاهاً غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد. در نتیجه ، در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه هرگز هزینه را به عنوان تنها فاکتور تصمیم گیری در نظر نگیرید، استفاده از پروتزهای دارای FDA Approved نکته مهمی است قیمت ها متاسفانه به دلیل تغییرات ارز در صورت استفاده از ابزار ها و تجهیزات پزشکی معتبر خارجی متغییر است برای دریافت مشاوره آنلاین و قیمت حدودی جراحی می توانید از بخش تماس با دکتر در منو سایت به واتس اپ دکتر موسی زاده پیام ارسال نمایید در اولین فرصت ممکن در صورتی که ایشان در حال جراحی و یا معاینه بیماران عزیز نباشند پاسخگو درخواست های آنلاین خواهند بود.

 

بیشتر بدانید:

 

بازسازی سینه

ورزش بعد از عمل ماموپلاستی



:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

بهترین متخصص جراحی سرطان پستان فردی است که سال های طولانی از عمر خود را صرف تحصیل علم کرده است و پس از طی دوره پزشکی عمومی ، در مقطع جراحی عمومی تحصیل کرده و در زمینه جراحی های لاپاروسکوپی و جراحی های زیبایی و سرطان پستان تخصص کسب کرده باشد. علاوه بر دانش و تخصص، تجربه نیز یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین جراح پستان است. علاوه بر این ، متخصص جراحی پستان باید به آخرین متدهای جراحی و درمان سرطان سینه مسلط باشد و بتواند بهترین مشاوره در خصوص فرایند درمان و اتخاذ بهترین روش درمانی را به بیمار ارائه دهد و حس اطمینان خاطر را در بیمار در خصوص مؤثر بودن فرایند درمان ایجاد کند.

 

 

دکتر فرهاد موسی زاده متولد ۱۳۴۸ در تهران هستند. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه در دبیرستان کمال، در سال ۱۳۶۶ در رشته پزشکی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان پذیرفته شدند.دوران تحصیلات پزشکی عمومی در کنار اساتید برجسته ای چون دکتر علیرضا ستوده نژاد، دکتر محمد حسین داعی، دکتر پدرام نیک نفس، دکتر محمد علی امامی میبدی، دکتر محمد تقی یاسمی، دکتر بهرام یغمایی، دکتر پرویز دبیری، دکتر محسن خدا رحمی، مرحوم دکتر حسین سندگل و … در سال ۱۳۷۳ به پایان رسید و سپس تحصیلات تخصصی در رشته جراحی عمومی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ در دانشگاه علوم پزشکی ایران نزد اساتید ارجمند جراحی چون دکتر بهزاد نخعی، دکتر شهرام ناظرانی، دکتر علی جلالی، شادروان دکتر محمد علی قرائیان، دکتر داریوش راوری، دکتر مجید مشک گو، دکتر رسول عزیزی و … سپری شد. در طی دوران رزیدنتی نزد اساتید لاپاراسکوپی، دکتر فهیمی و دکتر سعیدی مطهر، جراحی کم تهاجمی (لاپاراسکوپی) را آغاز و دوره های لاپاراسکوپی پیشرفته را در مرکز جراحی لاپاروسکوپی دانشگاه علوم پزشکی ایران گذراندند. از سال ۱۳۸۱ در بیمارستان دی در کنار اساتید بنام جراحی دکتر مجید زریسفی، دکتر مصطفی هاشمی، دکتر کامران نجفی، دکتر پرویز کشکولی به فعالیت مشغول بودند و از سال ۱۳۸۶ تاکنون افتخار دستیاری در زمینه جراحی سرطان و پستان نزد استاد بزرگوار جناب آقای دکتر مرتضی عطری را دارند.

 

برای اطلاعات بیشترلینک زیر کلیک کنید :

 

فلوشیپ سرطان سینه

تست سرطان سینه در منزل



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

نوع اول این جراحی بر روی پلک پایین انجام می پذیرد که هدف از آن رفع پف زیر چشم بوده و علاوه بر حذف پف زیر چشم ، به رفع چین و چروک اطراف چشم نیز می انجامد. نوع دوم جراحی پلاستیک چشم ، بر روی پلک بالا انجام می گیرد و افزون بر این که به رفع افتادگی پلک و بهبود زیبایی پلک ها منتج می گردد ؛ با رفع محدودیت دید ناشی از افتادگی پلک ، سبب عملکرد بهتر چشم نیز شده و میدان دید طبیعی را باز می گرداند. نوع سوم جراحی پلاستیک چشم ، کانتوپلاستی یا جراحی زیبایی کشیدن چشم می باشد که از آن تحت عنوان بلفاروپلاستی پلک شرقی نیز یاد می شود. طی این عمل جراحی ، فرم چشم های فرد بهبود یافته و حالتی نرمال و خوش فرم به خود می گیرد. توجه داشته باشید که افتادگی ابرو در افراد با پف پلک مسئول بخشی از پف ها است كه نياز به لیفت ابرو به روش های مختلف دارد. جراحی زیبایی پلک

 

چه کسانی داوطلب ایده ال برای جراحی زیبایی چشم نمی باشند ؟

افرادی که قصد دارند از خدمات زیبایی استفاده کنند ، باید انتظارات منطقی از روند داشته باشند. تمرکز بر روی خلق نسخه شاداب تر و سرحال تر یک فرد ، هدف یک جراح پلاستی چشم خوب در تهران می باشد. افرادی که انتظار نتایج متفاوت تری را دارند ، داوطلب خوبی برای بهره مندی از خدمات زیبایی محسوب نمی شوند. همچنین افرادی که از سلامت عمومی خوب برخوردار نبوده ، یا افرادی که دارای مشکلاتی هستند که خطر خونریزی ، بر جای ماندن جای زخم و عفونت را در آن ها افزایش می دهد ، نمی توانند داوطلبین خوبی برای درمان محسوب شوند.

 

رفع گودی کاسه چشم

بهترین متخصص عمل زیبایی پلک

برای مراجعه به بهترین متخصص جراحی پلک در تهران باید به دنبال جراحانی باشید که تجربه کافی در زمینه عمل بلفاروپلاستی داشته باشند و بتوانند پس از معاینه، در این خصوص به شما مشاوره درمان بدهند. دکتر سزاوار از جراحانی است که دارای تجربه کافی و مهارت و تخصص بالا در زمینه جراحی های مرتبط با زیبایی پلک است که تا کنون به اصلاح و بهبود چهره بسیاری از بیماران کمک کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

آشنایی با انواع پروتز چانه


کاشت پروتز چانه بسیار ارزشمند است، به ویژه هنگامی که به عنوان مکمل جراحی زیبایی بینی برای ایجاد هارمونی در صورت انجام شود. انواع پروتز چانه با تکنیک های مختلف جراحی برای حجم دهی و تغییر شکل چانه استفاده می شود و در موفقیت آمیز بودن عمل جراحی تاثیر زیادی دارند. در مورد اینکه کدام نوع پروتز چانه نسبت به سایرین بهتر است توافق نظر وجود ندارد و هر کدام از آنها بسته به شرایط و نیاز بیمار به کار می‌روند و مزایا و معایب خاص خود را دارند. آشنایی با انواع پروتز چانه برای آگاهی از اینکه کدام نوع پروتز برای بازسازی و ترمیم چانه برای شما مناسب تر است ضروری است.

استفاده از مواد بیولوژیکی قابل کاشت به بخشی جدایی ناپذیر از جراحی زیبایی و بازسازی چانه تبدیل شده است. فلزات برای رفع شکستگی استفاده می شوند، اما در درجه اول پلیمرها برای جایگزین شدن به جای استخوان یا بافت نرم استفاده می شوند. انواع ایمپلنت چانه شامل موارد زیر می باشند:

 

پروتز چانه سیلیکونی

پروتز های چانه سیلیکونی یکی از متداول ترین ایمپلنت ها برای تقویت چانه هستند. نام شیمیایی آن پلی سیلوکسان است. آنها نرم، صاف و انعطاف پذیرند و به شکل ها و اندازه های مختلفی از حالتهای مایع تا جامد تولید می شوند. سیلیکون یکی از انواع پروتز چانه هستند که به بافتهای اطراف نمی چسبند، بنابراین باید اندازه آنها به درستی برآورد شده و دقیق ساخته شوند. پروتزهای سیلیکونی معمولاً در جای خود ثابت باقی می مانند، اما ممکن است در بعضی موارد جابجا شوند و باعث جذب و فرسایش استخوان شوند. از آنجا که صاف هستند، می توانند به راحتی خارج شوند. روند تولید سیلیکون در کارخانه سازنده نقش مهمی در خلوص و یکپارچگی این ماده ایفا می کند.

 

براي اطلاعات بيشتر در مورد آشنایی با انواع پروتز چانه  بيشتر بدانيد لینک زیر کلیک کنید:

https://drsezavar.com/what-is-a-chin-prosthesis/

 

پروتز چانه پلی اتیلنی

پلی اتیلن یک ماده بیولوژیکی دارای ساختار زنجیره ای کربن ساده است. پروتزهای متخلخل از جنس پلی اتیلن در برندهای Medpor،Porex، Fairburn بیشتر از بقیه در عمل های زیبایی چانه مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار متخلخل امکان رشد پروتز را درون هر دو بافت نرم و استخوان فراهم می آورد، به همین دلیل است که خارج کردن این نوع پروتز بسیار دشوار می باشد. شناخته شده ترین انواع ایمپلنت چانه ای از جنس پلی اتیلن، با نام تجاری Medpor، سخت، متخلخل، کمی انعطاف پذیر بوده و در شکل ها واندازه های مختلفی وجود دارد. تخلخل موجود در این پروتز باعث می شود که با بافت های اطراف یکی شوند. این نوع پروتز چانه در جای خود به طور ثابت قرار می گیرد و جابجا نمی شود. امکان خونرسانی به آن نیز از بافتهای اطراف وجود دارد زیرا رگ های خونی داخل آن نفوذ می کنند که این امر باعث کاهش عفونت ناشی از این پروتزها می‌شود. به همین دلیل پلی اتیلن یکی از انواع پروتز چانه است که به سختی خارج می شوند زیرا بعد از کاشت با بافت اطراف یکپارچه می شوند.

مراقبت‌های لازم پس از پروتز چانه شامل چه کارهایی است؟

 

معمولا بیمار چند ساعت پس از عمل جنیوپلاستی(زیباسازی چانه)، از بیمارستان مرخص می‌شود. بنابراین ادامه روند درمان باید در خانه انجام شود. اگر دکتر مهدی سزاوار را به عنوان بهترین جراح زیبایی چانه در تهران انتخاب کرده باشید، لیست کاملی از اقدامات پس از عمل از ایشان دریافت خواهید کرد. ایشان به عنوان یکی از حاذق ترین و برترین پزشکان در زمینه تخصصی فک و دهان و صورت، بیماران را پیگیری می‌کنند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.  برای کسب اطلاعات مورد نیاز شما، مهم‌ترین نکات در مورد مراقبت‌های پس از عمل را بیان کرده‌ایم. متخصص جراحی فک 

  • لازم است که داروهای تجویز شده را طبق دستور پزشک مصرف کنید.
  • تا دو هفته پس از عمل پروتز چانه باید طوری بخوابید که سر و گردن بالاتر از سطح بدن قرار بگیرد.
  • هنگام خواب صورت باید به سمت بالا باشد تا ورم صورت و چانه کمتر شود. با این کار همچنین روند بهبودی سریع‌تر انجام خواهد شد.
  • تا روز دوم پس از جراحی زیبایی بایستی غذاهای آبکی مانند سوپ و آش استفاده کنید.
  • تا حداقل دو هفته از فشار آوردن روی فک و چانه خودداری کنید.
  • تا سه هفته فعالیت شدید انجام ندهید.
  • بین ۵ تا ۷ روز بعد می‌توانید فعالیت‌های عادی را از سر بگیرید.
  • پس از یک ماه نتیجه تقریبی عمل جراحی فتوپلاستی ( جراحی پروتز چانه)مشخص می‌شود و تا سه ماه بعد نیز می‌توانید نتیجه نهایی را روی صورت خود ببینید

 



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

توجه به اینکه واژه های جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی در بین بیماران رایج گردیده و در متون علمی واژه همسنگی برای آن تعریف نشده ، تصمیم به ارائه توضیحاتی در مورد آن گرفتیم ؛ معمولا جراحی بینی فانتزی ، یکی از پرطرفدارترین مدل های جراحی بینی در بین بانوان می باشد. جراح بینی به هنگام انجام جراحی بینی ، به فاصله میان لب و بینی دقت می کند ؛ در بینی های طبیعی ، میزان فاصله بین لب و بینی باید 90 تا 95 درجه باشد و اگر جراح ، بخواهد جراحی بینی فانتزی انجام دهد ، باید این اندازه را به 100 تا 105 درجه برساند ، که این میزان برای بینی خانم ها نسبت به آقایان ، مناسب تر می باشد. بینی پس از انجام جراحی بینی به صورت فانتزی کوچک شده ، پشت بینی قوس دار و نوک آن سربالا می شود. افرادی که می خواهند جراحی بینی فانتزی انجام دهند ، باید به نکات بسیاری توجه کنند ؛ برای نمونه ، افرادی که صورت بزرگی دارند ، کاندید مناسبی برای انجام جراحی بینی فانتزی نمی باشند. معمولا افرادی که بینی آن ها استخوانی می باشد از انجام عمل بینی فانتزی ، نتیجه بهتری می گیرند تا بیمارانی که بینی گوشتی دارند. جراحی بینی فانتزی

 

براي اطلاعات بيشتر در مورد تفاوت بینی فانتزی و نیمه فانتزی بيشتر بدانيد:

https://drsezavar.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%81%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b2%db%8c/

 

چند نکته مهم که قبل از عمل فانتزی بینی باید بدانید

مهم ترین نکته این که در عمل بینی (رینوپلاستی چیست) همیشه مطرح هست، وضعیت عمومی سلامت است. در صورتی که از سلامت جسمی خوبی برخوردار هستید، در درجه دوم داشتن انتظارات معقول و منطقی از عمل زیبایی مطرح می شود. همچنین، در نظر داشته باشید که عمل بینی فانتزی نیز درست مثل هر جراحی دیگری، خطرات و عوارضی دارد که ممکن است تا مدت ها پس از عمل، درگیر عوارض آن باشد. با این حال، اگر در مورد هر یک از موارد بالا اطلاعات کافی داشته باشید و انتظارات خود را بر اساس شرایط منطقی تعیین کرده باشید، احتمال رضایت شما از نتیجه جراحی بینی بالاتر می رود.
مواردی مانند چاقی مفرط، مصرف سیگار و الکل می تواند خطرات ناشی از جراحی بینی را بالا ببرد و در این شرایط عمل بینی توصیه نمی شود. در صورت داشتن هر کدام از شرایط مطرح شده، می توانید با جراح خود صحبت کنید تا در صورت امکان، روش هایی را برای کاهش خطرات جراحی به شما پیشنهاد کند.  دکتر مهدی سزاوار، یکی از بهترین متخصص جراحی فک و صورت در عرصه جراحی زیبایی و رینوپلاستی هستند که کارنامه درخشان ایشان در عرصه آموزش و درمان موفق، خود گویای تجربه و مهارت ایشان و یکی از مهم ترین عوامل تضمین کننده رضایت مراجعین ایشان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

جالب است بدانید عمل زیبایی بینی محبوب ترین جراحی زیبایی در جهان به شمار می رود. عشق به زیبایی موجب محبوبیت این جراحی در کل دنیا شده است و سالانه افراد زیادی به عرصه رقابت برای زیباتر شدن تمایل پیدا می‌کنند. در گذشته عمل بینی اغلب با مشکل مواجه می‌شد اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی، تکنیک‌های جدیدی طراحی گردیده است که به هر چه بهتر شدن نتیجه عمل‌های زیبایی کمک می‌کند تا افراد به همان نتیجه و فرم ایده‌آل خود دست یابند. ماساژ بینی یکی از پنج روش معروف در جراحی بینی گوشتی و استخوانی است. ماساژ بینی یک تکنیک حرفه‌ای است که پزشک به کمک آن به فرم‌گیری بینی جهت می‌دهد. در این مقاله درباره اهمیت ماساژ بینی و نحوه انجام آن آشنا می‌شویم. ماساژ بینی بعد از رینوپلاستی

 

آیا ماساژ بینی پس از رینوپلاستی مفید است؟

به طور کلی، بهتر است پس از رینوپلاستی، بینی خود را ماساژ ندهید؛ زیرا، ماساژ شدید یا دستکاری در چند هفته اول ممکن است روی نتیجه نهایی تاثیر بگذارد. با این حال، برخی از افراد معمولا نوک بینی خود را ماساژ می دهند، اما این کار ممکن است در چند هفته اول باعث تحریک و تورم بیشتر شود. اما پس از حدود 4 هفته، تمرینات فشرده سازی برای کاهش تورم در نواحی خاصی از بینی پس از جراحی زیبایی بینی مفید هستند. تجمع مایع میان بافتی در محل جراحی تا یک سال پس از جراحی، می تواند باعث تورم و ادم در بینی شود. فشرده کردن بافت بینی می تواند به خارج شدن این مایع از بافت های زیر جلدی کمک کند و باعث شکل گیری بینی و ظریف تر و باریک تر شدن بینی می شود. به یاد داشته باشید که تورم پس از جراحی طبیعی است و ممکن است حتی باعث نامتقارن دیده شدن بینی شود اما این وضعیت گذرا است و پس از بهبودی کامل که معمولا یک سال طول می کشد، بینی شکل واقعی خود را نشان می دهد. ماساژ بینی و تمرینات فشرده کردن، می تواند شکل بینی را متقارن تر، صاف تر و ظریف تر کند. مشکلات تنفسی بعد از رینوپلاستی

براي اطلاعات بيشتر در مورد ماساژ بینی بعد از عمل بینی بيشتر بدانيد:

 https://drsezavar.com/%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%a7%da%98-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%db%8c%d9%86%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c/

 

کلینیک معتبر برای انجام عمل بینی

برای کاهش احتمال وقوع ناهنجاری های ثانویه، بهتر است جراحی بینی به دست یک متخصص زیبایی یا جراح فک و صورت ماهر انجام شود. در مراکز معتبر برای انجام عمل بینی، معمولا یک جراح با تجربه به همراه یک تیم ماهر و آموزش دیده کار می کنند تا وضعیت بیمار به بهترین نحو ارزیابی شود و پروسه درمان و اصلاح فرم بینی به نحو احسنت انجام بگیرد. دکتر مهدی سزاوار، یکی از بهترین متخصص جراحی فک و صورت در عرصه جراحی زیبایی و رینوپلاستی هستند که کارنامه درخشان ایشان در عرصه آموزش و درمان موفق، خود گویای تجربه و مهارت ایشان و یکی از مهم ترین عوامل تضمین کننده رضایت مراجعین ایشان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

 

سینه های زنان فقط بعد از بارداری و شیردهی بزرگتر می شوند.سینه ها به طور طبیعی تا 4 سال پس از اولین دوره زن رشد می کنند.سینه سمت چپ بزرگتر از راست است. در حالی که به نظر می رسد هر دو یک اندازه باشند.اندازه سینه در کل زندگی یک زن تقریبا 6 برابر تغییر می کند و تا حدودی اندازه سینه به نوع سوتین های که زن استفاده می کند بستگی دارد. مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را که در 3500 سال پیش در مورد پاپیروس ثبت شد، شناسایی کردند.راهکارهای افزایش اندازه سینه در خانه استفاده از ماساژ دادن، تمرینات بزرگ کردن سینه و مصرف غذاهایی است که باعث بزرگتر شدن آن می شوند.می توان اندازه سینه های خود را به طور طبیعی افزایش داد. بهترین روش برای افزایش سایز و حجم سینه و باسن بدون عمل جراحی



انواع روش های جراحی بزرگ کردن سینه

برای بزرگ کردن سینه روش های مختلفی وجود دارد. یک پزشک متخصص بر اساس شرایط جسمانی و سابقه پزشکی بیمار بهترین روش را برای او انتخاب می کند. برخی از رایج ترین روش های بزرگ کردن و فرم دهی سینه عبارت اند از:

 تزریق ژل به سینه (توصیه نمی شود)
استفاده از پروتز سینه
 تزریق چربی به سینه (توصیه نمی شود)
 لیفت سینه در صورت کافی بودن بافت سینه
هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما اگر توسط بهترین متخصص پستان انجام گیرند، عوارض آن ها به حداقل خواهد رسید. از بین این روش ها بهترین نوع عمل بزرگ کردن سینه و فرم دهی آن، استفاده از پروتز سینه است. اکثر پزشکان متخصص پستان مانند دکتر فرهاد موسی زاده روش بزرگ کردن سینه با پروتز سینه را برای علاقمندان توصیه می کنند. متخصص پستان در تهران

 

برای اطلاعات بیشتر لینک زیر کلیک کنید:

 

https://drmoussazadeh.com/blog/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87/

 

تزریق چربی به سینه در چه مواردی مفید است؟

علی رغم همه آسیب ها و مضرات ناشی از بزرگ کردن سینه با تزریق چربی به سینه، در موارد محدودی می توان از این روش استفاده نمود. برای مثال، افرادی که در اثر جراحی ماستکتومی و پرتو درمانی کیفیت پوست خود را از دست داده اند، می توانند با تزریق چربی به سینه زیر نظر یک پزشک جراح مطمئن، پوست سینه خود را ترمیم نمایند. این روش معمولا در افرادی که قصد انجام جراحی بازسازی پستان دارند، جراحی مفیدی به حساب می آید.

همچنین، گاهی ممکن است افراد بعد از جراحی بازسازی پستان، در برخی نواحی تغییر شکل هایی داشته باشند. در این گونه افراد نیز یک پزشک جراح مجرب از روش تزریق چربی به سینه استفاده می کند تا تغییر شکل سینه ها را جبران نموده و فرمی مناسب برای سینه ایجاد کند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : drmohandes

به فاصله بین دندانهادر اصطلاح پزشکی دیاستم گفته میشود. معمولا فاصله بین دندانهای جلو بیشتر اتفاق می افتد ولی در عین حال میتواند بین دندانهای دیگر فرد هم فاصله باشد.
فاصله بین دندانی یکی از مواردی است که فرد را از ظاهر خنده های خود ناراضی کرده و در مجموع او را جهت داشتن یک لبخند زیبا نزد متخصصین ترمیم زیبایی می کشاند. از جمله راه حل های ان ارتودنسی یا لمینت دندان و یا روکش دندان است. به عنوان یک دندانپزشک زیبایی ، بسیاری از مراجعینم را با ناراحتی و نگرانی در این زمینه میبینم.

 

علت فاصله بین دندانها


1.در بچه ها ، بعد از رویش دندانهای شیری ، دیگر سایز دندانها عوض نمیشود ولی به مرور فک آنها بزرگ می شود و به همین علت فاصله بین دندانهای شیری ، بویژه فاصله دندانهای جلو در دندانهای شیری امری طبیعیست.
2. اختلاف سایز بین فک و دندانها ، حتی در بزرگسالان هم یکی از علل شایع فاصله بین دندانی است.بویژه در دندانهای لترال ( پیشین) بیمار.
3. فرنوم لب بالا که گسترش بیش از حد تا روی ریج فکی پیدا کرده. و معمولا عامل فاصله دندان جلو میباشد.
4.عادتهای اشتباه افراد؛ مثل مکیدن انگشت شست که یکی از علل شایع هل دادن دندانها و فک فرد به جلو و ایجاد یک مشکل دنتواسکلتال جدی میشود که از نمودهای آن فاصله افتادن بین دندانهاست.
5. رفلکس بلع اشتباه نیز میتواند یکی از علل ایجاد فاصله بین دندان ها باشد. به این معنا که اگر فردی به جای برخورد نوک زبان به کام در هنگام بلع، نوک زبانش به دندانهای جلو فشار بیاورد، به مرور فاصله بین دندانهای جلوی او مشهود میشود.
6. مشکلات پریودنتال ( بیماریهای لثه) ، یکی از علل ایجاد فاصله بین دندانی است.چرا که به مرور لثه ها و استخوان نگهدارنده دندان از بین میرود و اگر به داد آن نرسیم دندانها لق شده و از جای خود تکان میخورند و بمرور بین دندانها فاصله می افتد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی بیشتر بدانید:

https://drsezavar.com/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D8%AF%D9%86%D8%B3%DB%8C/

 

انواع ارتودنسی در دو نوع توسط ارتودنتیست انجام می‌شود:

  • متحرک
  • ثابت

دستگاه ارتودنسی با توجه به فشاری که به آرامی به دندان‌ها و فک می‌آورد، علاوه بر ردیف کردن دندان‌ها در ناهنجاری‌های فکی هم بسیار کمک کننده است.ناهنجاری فک و صورت چیست

دکتر مهدی سزاوار با تجربه، تخصص و مهارت فراوان در زمینه جراحی دهان و فک و صورت می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. با مراجعه به پیج اینستاگرام شخصی ایشان می‌توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید. متخصص جراحی فک و صورت

 



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()